Hulp nodig?

Een storing of direct contact over uw defecte apparatuur? Ik help u graag!

Andries – Erik van der West Service Coördinator 050 5731918

Service aanvragen

Heeft u een service aanvraag en/of wilt u uw apparatuur opsturen voor een check/kalibratie? Vul dan onderstaand formulier in en wij handelen uw verzoek zo spoedig mogelijk af.

Beschikt u niet over een serienummer of heeft uw apparaat geen nummer? Vul dan 'X' in.



Wanneer u na de inspectie de aangeboden reparatie niet laat uitvoeren, brengen wij de inspectiekosten à € 55,00 per apparaat (excl. btw) in rekening. Deze kosten komen te vervallen als u de werkzaamheden laat uitvoeren.

Service & Onderhoud

Ons team kan op diverse manieren ondersteuning bieden. Zo bieden wij:

  • support op afstand voor uw apparatuur/software;
  • onderhoudsabonnementen voor diverse apparatuur;
  • hulp bij storing/defecten;
  • kalibreren van uw apparatuur.

Kalibreren doen we sinds kort met de nieuwste calibrator van Lode, de Calibrator Ultra. Deze heeft enkele voordelen ten opzichte van zijn voorganger:

  • Nog nauwkeuriger kalibreren;
  • Kalibreren tot 1500 Watt;
  • Hogere toeren tot 180. 

Laat u adviseren

Onze accountmanager op het gebied van service staat u graag te woord. Bijvoorbeeld als u een aantrekkelijk abonnement wilt afsluiten voor de service omtrent al uw apparatuur.

Arjen Walraven Projectmanager service en onderhoud 050 5731918
ProCare gesloten op vrijdag 22 september: Dit jaar bestaat ons bedrijf 75 jaar. Hier zijn wij erg trots op en dat moet natuurlijk gevierd worden! Dit vieren wij op vrijdag 22 september met ons hele bedrijf. Ons kantoor is daarom gesloten op vrijdag. Maandag staan wij weer voor u klaar.