De service afdeling van ProCare is verbeterd!

Geplaatst op

Zoals u misschien weet, bieden we binnen ProCare verschillende diensten alleen. Zo adviseren we niet alleen over het aanschaffen van de juiste apparatuur, maar kunt u bij ons ook terecht voor onderhoudswerkzaamheden. De coördinatie en planning hiervan vindt plaats op onze service-afdeling.

Wat hebben we voor u verbeterd?

Wanneer u apparatuur heeft dat gekalibreerd moet worden, waar onderhoud aan moet worden gepleegd of dat defect is, kunt u contact met onze service afdeling opnemen. Normaal gesproken had u een vast aanspreekpunt: Arno Burmania. Arno heeft ons echter sinds 5 oktober verlaten om zijn carrière elders voort te zetten.

Nieuw contactpersoon en vervanger van Arno, is Andries Erik van der West. Hij staat voor u klaar om uw vragen over de onderhoud van uw apparatuur te beantwoorden en is uw eerste aanspreekpunt. Daarnaast hebben we verschillende collega’s die u kunnen helpen met vragen/problemen m.b.t. specifieke apparatuur. Zij hebben allemaal specifieke kennis m.b.t. genoemde apparatuur zodat ze u nog beter van dienst kunnen zijn. In onderstaand schema ziet u welke collega voor u klaarstaat.

 Bedrijfsgeneeskunde/Odis  Luuk Dost en Rik Boer
 Cortex  Ingeborg Trul
 Bewegingsanalyse/Vicon  Ruben Prinsen
 Safety  Merijn Visser

Hoe kunt u de helpdesk bereiken?

De helpdesk is te bereiken op werkdagen van 08:30-17:00 op 050-5731918. Daarnaast kunt u de service afdeling bereiken via Skype: service-procare en mail: Service afdeling ProCare

Nog niet bekend met onze service afdeling?

Bent u nog niet bekend met onze service afdeling? Onze accountmanager Arjen informeert u graag over de mogelijkheden omtrent de onderhoud/en of kalibratie van uw apparatuur. Zo is het mogelijk om diverse abonnementen of contracten af te sluiten.

Voor meer informatie neemt u contact op met Arjen Walraven.