Werken bij

ProCare is marktleider in het leveren van oplossingen op het gebied van bewegen in de Benelux. Tot  onze doelgroepen behoren: universiteiten, revalidatie- en topsportcentra, ziekenhuizen en fysiotherapiepraktijken. Persoonlijke benadering staat hierbij voorop: wij denken mee met de klant en adviseren daar waar gewenst. We zijn sterk gegroeid in de afgelopen jaren en hebben een duidelijke ambitie om verder door te groeien.

Werken binnen het ProCare team betekent…

een dynamische, informele sfeer waar teamspirit, eigen verantwoordelijkheid en innovatie voorop staan. We werken hard, maar er is altijd ruimte voor een praatje en een grapje. Stiekem zijn we ook best sportief – vooruit, en soms een beetje competitief- en het zal geen verrassing zijn dat we graag deelnemen aan events als de Dam tot Damloop, de 4Mijl, TKP tocht of een Kardingerun. Passie voor bewegen zit in ons DNA.

Vacatures

Jouw avontuur begint hier!

Startersfunctie met groeipotentieel

Ben jij klaar voor een vliegende start van je carrière in een dynamische en innovatieve omgeving? Spring in de wereld van ProCare, waar jouw analytische vaardigheden en commerciële mindset de sleutel zijn tot succes.

Wat ga je doen?

Als Business Analist Sales Support ben jij de spil tussen klanten, accountmanagers en interne afdelingen. Je bent het eerste aanspreekpunt, stelt scherpe offertes op, bevestigt verkooporders en zorgt dat beloften worden nagekomen. Maar er is meer! Als Business basis van data en draag je bij aan data-gedreven beslissingen. Jij bent niet zomaar een schakel; jij bent de kern die ProCare laat groeien!

Wie ben jij?

  • Je hebt (onlangs of bijna) je opleiding op HBO niveau afgerond, bijvoorbeeld in Bedrijfseconomie of Accountancy. Nu is het tijd om die kennis in de praktijk te brengen!
  • Je hebt een natuurlijk gevoel voor commercie en klantgerichtheid. Daarnaast ben je gemotiveerd om je vaardigheden verder te ontwikkelen.
  • Je voelt je thuis in Excel en andere datatools. Cijfers zijn voor jou geen mysterie, maar een kans om inzicht te krijgen.
  • Je hebt goede communicatieve vaardigheden. Of het nu gaat om het overbrengen van ideeën of gewoon een efficiënte samenwerking, je weet helder te communiceren.
  • Je houdt van orde en kunt goed omgaan met druk. Een dynamische omgeving motiveert je eerder, dan dat het je afschrikt.
  • Het zou mooi zijn als je affiniteit hebt met medische producten. Het is geen vereiste, maar het kan zeker een pluspunt zijn.

Waarom ProCare?

  • Bij ons heerst een informele sfeer. Hard werken? Absoluut. Maar we maken ook tijd voor een grapje, een praatje en competitieve sportevenementen zoals de 4Mijl van Groningen, de TKP Tocht en de Kardingerun.
  • Bij ProCare geloven we in jouw potentieel. We begeleiden jou waar nodig en bieden ruimte voor ontwikkeling en groei.
  • Jouw bijdrage telt! Met jouw input wordt inzichtelijk waar groeipotentie ligt voor het bedrijf.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende rol met veel autonomie in een groeiend bedrijf.
  • Een 32 tot 40-urige werkweek (in overleg).
  • Aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken.

Over ProCare

ProCare is marktleider in het leveren van bewegingsoplossingen in de Benelux. Onze doelgroepen omvatten universiteiten, revalidatie- en topsportcentra, ziekenhuizen en fysiotherapiepraktijken. Persoonlijke benadering staat centraal, en we denken mee met de klant en adviseren waar gewenst. We zijn sterk gegroeid en hebben ambitieuze plannen voor verdere groei. ProCare wordt ondersteund door Lode Holding en werkt nauw samen met zusterbedrijven zoals Lode, aXtion, Omnium en Umaco.

Geïnteresseerd?

Heb je vragen of wil je in gesprek? Dan ontvangen wij graag een WhatsApp berichtje op 0626611932 of een email aan Tjalle Dijkstra via tdijkstra@procarebv.nl. Het toevoegen van een link naar je profiel op LinkedIn of CV is voldoende. We leren je graag kennen!

Mocht deze vacature niet volledig in lijn zijn met je verwachtingen, maar heeft ProCare je interesse gewekt? Dan moedigen we je aan om toch een berichtje te sturen. Wellicht hebben we andere mogelijkheden die beter bij je aansluiten.

Laat dit avontuur niet aan je voorbijgaan! We leren je graag kennen.

Word jij blij van goede software die ervoor zorgt dat mensen meer in beweging komen? Beschik jij over de skills om deze software bij nieuwe klanten te introduceren? Én heb je zin in een goede kop koffie? Wacht dan niet langer en stuur ons een berichtje voor een kennismaking!

Wat je gaat doen…

In de rol van Accountmanager New Business houd je je bezig met het binnenhalen van nieuwe klanten voor de medische software die binnen ons bedrijf ontwikkeld wordt. De functietitel Accountmanager New Business dekt echter niet volledig de lading: het is veel meer dan dat. Je houdt je bezig met New Business, maar ook met Accountmanagement en Acquisitie. Dat betekent dat je na het binnenhalen van nieuwe klanten, ook de klantrelaties onderhoudt en nauwe contacten hebt met je collega’s van sales-, marketing-, en ontwikkelingsteams. De doelgroep waar je je op richt zijn met name arbodiensten, revalidatiecentra en zorginstellingen.

Jouw achtergrond

  • In het bezit van een bachelordiploma (hbo+), in een commerciële richting;
  • Ondernemend, proactief en verantwoordelijk;
  • Ambitieus, gedreven en gemotiveerd;
  • Je bent een winnaar – opgeven is geen optie;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in sales binnen de IT-sector;
  • Affiniteit met cloud-based oplossingen;
  • Het is van belang dat je goed Nederlands spreekt.

Impact van jouw rol…

Met jouw hoge gunfactor en winnaarsmentaliteit krijg je energie van de uitdaging om de markt waarin je opereert volledig op zijn kop te zetten. Je gaat werken voor grote klanten, omvangrijke projecten en state-of-the-art technologie. Wil jij de diepte in en veel leren over technologie en innovaties in de medische sector, dan is deze baan geknipt voor jou.

Bijbehorende taken:

  • Je bent verantwoordelijk voor het binnenhalen van nieuwe partners en onderhoudt relaties met onze bestaande partners;
  • Dit doe je niet lukraak: je ontwikkelt en implementeert salesstrategieën en-plannen;
  • Je bent verantwoordelijk voor het binnenhalen van aanbestedingen en het sluiten van nieuwe deals;
  • Je representeert ProCare B.V. in jouw markt. Daarom zoek je actief naar relevante events waar je leads verzamelt, je netwerk onderhoudt en opbouwt en kennis deelt. Zo ben je aanwezig op beurzen en congressen, bij presentaties en andere (netwerk)bijeenkomsten;
  • Het opvolgen van offerteaanvragen door het vertalen van de klantvraag naar een passende oplossing en advies op maat. Daarbij denk je verder dan alleen jouw eigen productportfolio. Bieden we naast de software ook nog apparatuur aan waarmee de klant geholpen zou worden?
  • Het geven van gebruikerstrainingen en productdemonstraties;
  • Zorg dragen voor het volledig maken en up-to-date houden van het klantdossier (leads- en opportunity’s, taken, afspraken en bezoekverslagen vastleggen);
  • Je initieert in overleg met de Marketingafdeling de nodige (marketing)acties en evenementen die leiden tot verbetering van de klantervaring en groei in de markt.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende rol met veel autonomie in een groeiend bedrijf.
  • Een 32 tot 40-urige werkweek (in overleg).
  • Aantrekkelijke primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Mogelijkheid om deels thuis te werken.

Over ProCare

ProCare is marktleider in het leveren van apparatuur en software op het gebied van bewegen in de Benelux. Tot onze doelgroepen behoren: universiteiten, revalidatie- en topsportcentra, ziekenhuizen en fysiotherapiepraktijken. We worden met diverse stafdiensten gesteund door ons moederbedrijf Lode Holding en werken actief samen met onze zusterbedrijven Lode, aXtion, Omnium en Umaco. Binnen Lode Holding werken ruim 100 professionals, waarvan 30 bij ProCare. Het hoofdkantoor van ProCare is gevestigd in Groningen en verder hebben we kantoren in het Olympisch Stadion in Amsterdam en in Leuven, nabij de universiteit.

Geïnteresseerd?

Ben je enthousiast geworden en wil je meewerken om ProCare te laten groeien? Stuur dan een mailtje om een kennismakingsgesprek in te plannen, t.a.v. Dhr. Harrie Baas via mkapper@lodeholding.nl. Voor nadere informatie over deze functie kun je telefonisch of per mail contact opnemen met Harrie Baas (tel. +31 (0)50 571 5074, e-mail: hbaas@procarebv.nl).

Onderdeel Lode Holding

We worden met diverse stafdiensten gesteund door ons moederbedrijf Lode Holding en werken actief samen met onze zusterbedrijven Lode, aXtion, Omnium en Umaco. Binnen Lode Holding werken ruim 100 professionals, waarvan 30 bij ProCare. Bekijk ons team hier: ProCare team.

Enthousiast?

Ben je enthousiast geworden en wil je meewerken aan de nieuwste innovaties, ontwikkelingen en zijn de woorden: pro-actief, ambitieus, sportief en competitief op jouw lijf geschreven? Bekijk dan bovenstaande vacatures of klim in de pen en stuur ons een open sollicitatie.

Open sollicitaties kunnen worden gestuurd door op de button hieronder te klikken

Klik hier