Werken bij

Werken bij ProCare betekent werken in een professionele medische en wetenschappelijke omgeving wanneer je klanten bezoekt. Op onze kantoren in Groningen, Amsterdam en Leuven heerst een dynamische, informele sfeer waar teamspirit, eigen verantwoordelijkheid en innovatie voorop staan. We werken hard maar er is altijd ruimte voor een praatje en gekheid. En hadden we al gezegd dat we leuke collega’s hebben? Het ProCare team is ook nog eens sportief en neemt graag deel aan events als de Dam tot Damloop, 4Mijl van Groningen of een StrongmanRun.

Vacatures

Kom jij ons versterken als Operationeel Manager op ons kantoor in Groningen? Neem jij beslissingen op basis van feiten en cijfermatige onderbouwingen? Beschik jij over een goede dosis organisatie sensitiviteit, waardoor het afwegen tussen diverse belangen als vanzelf gaat? Heb je een hands-on mentaliteit en ben je doelgericht en door je ervaring zelfverzekerd in een MT-positie? Solliciteer dan op deze uitdagende functie vol mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

Als Operationeel Manager ben je eindverantwoordelijk voor de logistieke operatie. Hierbij staat klantgerichtheid voorop. Je geeft directe leiding aan tien medewerkers van het Sales Support- en Serviceteam. Je werkt nauw samen met de Manager Finance & Control en rapporteert direct aan de Algemeen Directeur. Je vormt samen met de Sales Manager en Algemeen Directeur het management team van ProCare.

Werken bij ProCare betekent…

Dat jij kunt bijdragen in een professionele en medische omgeving aan oplossingen voor klanten die maatschappelijk relevant zijn. Doordat we een groeiend bedrijf zijn, zijn er volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en je stempel te drukken op jouw functie en de processen waarvoor je verantwoordelijk bent. Je wordt onderdeel van een open cultuur en een team met een ‘schouders eronder’ mentaliteit. Op onze kantoren in Groningen, Amsterdam en Leuven heerst een dynamische, informele sfeer waar teamspirit, eigen verantwoordelijkheid en innovatie voorop staan. We zijn trots op ons bedrijf, werken hard en er is altijd ruimte voor een praatje.

Wat breng je mee:

  • HBO/Academisch werk- en denkniveau;
  • Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Ondernemersmentaliteit met P&L inzicht;
  • Leidinggevende en organisatorische vaardigheden;
  • Organisatiesensitiviteit;
  • Hoge mate van zelfstandigheid en een gedisciplineerde werkhouding;
  • Besluitvaardig en doelgericht, hands-on en geen ‘nine to five’ mentaliteit;
  • Werken in een commerciële organisatie met professionals;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Technisch inzicht en enige kennis van IT.

Wat wij bieden voor deze functie:

  • Werken in een ambitieus en gezellig team;
  • Een uitdagende en zelfstandige functie binnen een groeiende organisatie;
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.

Geïnteresseerd?

Ben je enthousiast geworden en wil je meewerken om ProCare te laten groeien? Klik hieronder om te solliciteren. Je kunt je brief richten aan Marita Kapper.

Klik hier!

Voor inhoudelijke vragen over deze vacature kun je na 17 augustus contact opnemen met Harrie Baas, tel. 050-5715074.

* Reageren op deze vacature kan tot en met 28 augustus. Wanneer voor de vastgestelde deadline een geschikte kandidaat wordt gevonden, wordt de vacature gesloten.  Acquisitie naar aanleiding van deze vacature is niet gewenst!

Voor de periode september 2020 – februari 2021 zijn we reeds voorzien van een stagiair

We zijn op zoek naar een stagiair social media die het niet erg vindt om de hele dag door te brengen op Facebook, Instagram, YouTube en Twitter. Je bent op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de sport, weet welke grote evenementen er zijn en kent sporters en atleten bij naam (of gezicht). Je spart met de online marketing specialist en accountmanager sport over de inhoud van de content en plaatst deze op de nodige kanalen. Concreet ga je het volgende doen:

  • Je plaatst sport gerelateerde content op de bekende social media kanalen zoals Instagram, YouTube en Twitter;
  • Je houdt vermeldingen nauwlettend in de gaten en speelt hier op in;
  • Je gaat actief op zoek naar relevante content;
  • Je helpt mee met het uitvoeren van het klanttevredenheidsonderzoek en het opschonen van onze klantendatabase;
  • Eventueel assisteer je bij beurzen en congressen en doe je hier verslag van op social media;
  • Waar nodig plaats je relevante content op onze websites.

“Bij ProCare heerst er een erg gezellige sfeer. Er wordt hard gewerkt, maar is ook altijd tijd voor wat humor tussen het werken door. De taken bij ProCare zijn erg divers en dat maakte mij als stagiair leergierig. Ook mag je als stagiair mee op pad naar beurzen waardoor je een nieuwe kijk op het bedrijfsleven krijgt.  Zo leer je bij ProCare zowel binnen als buiten het kantoor erg veel. “Koen Maatman (19), tweedejaars student Commerciële Economie.

Jouw achtergrond:

  • bent communicatief vaardig;
  • hebt ervaring met social media;
  • kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.

Aanbod

  • Een veelzijdige en inspirerende meewerkstage binnen een snelgroeiende organisatie
  • Ruimte voor creativiteit en je eigen ontwikkeling
  • Een passende stagevergoeding en goede begeleiding

Geïnteresseerd?

Voor nadere informatie over deze functie kun je contact opnemen met Mevr. van der Werf (tel. 050-5715074). Solliciteren?

Klik hier!

Onderdeel Lode Holding

ProCare is een dochteronderneming van Lode Holding BV. Samen met dit bedrijf, en de andere dochterondernemingen AxtionUmaco en Lode, zitten we in een praktisch maar gezellig kantoorpand.  Met zo’n 30 werknemers binnen ProCare en 100 in de het hele bedrijf, werken we elke dag aan innovatieve oplossingen op het gebied van life sciences.

Enthousiast?

Ben je enthousiast geworden en wil je meewerken aan de nieuwste innovaties, ontwikkelingen en zijn de woorden: pro-actief, ambitieus, sportief en competitief op jouw lijf geschreven? Bekijk dan bovenstaande vacatures of klim in de pen en stuur ons een open sollicitatie.

Open sollicitaties kunnen worden gestuurd door op de button hieronder te klikken

Klik hier.